Na Burgerowym Szlaku: 2. Jack’s Burger

DSC_0093

Dzisiejszy odcinek jest wyjątkowy, bo na burgera wybraliśmy się aż do Budapesztu. A może raczej – byliśmy na Węgrzech i przy okazji wpadliśmy na dobrą knajpę, w której warto zjeść. Skoro warto zjeść, warto też o niej napisać, bo może kiedyś będziecie mieć po drodze? My na pewno chętnie tam wrócimy jeśli znów zaniesie nas do stolicy Węgier.

DSC_0094

JACK’S BURGER
1056 Budapeszt, Váci utca 76
godziny otwarcia:
codziennie: 11:00-23:00

NASZE ZAMÓWIENIE
Oboje: Jack’s Burger z frytkami w zestawie (1640 HUF/ok.22 zł)

DSC_0099

OCENA

LOKALIZACJA
Ja:
Szymon:

Trudno nam oceniać lokalizację, bo nie znamy Budapesztu, tak jak znamy Kraków. Dla nas, z turystycznego punktu widzenia, było fajnie – bo przy głównej ulicy, którą często chodziliśmy. Wpadało w oko nie tylko nam, ale i innym przyjezdnym.  

WYSTRÓJ I KLIMAT
Ja: Siedzieliśmy tylko na zewnątrz, bo było zbyt ciepło, by dusić się bliżej kuchni. Zajrzałam tam tylko raz i nie byłam zachwycona – przesadzone, mające zapewne kojarzyć się z dzikim zachodem, wnętrze. Łazienka bardzo skromna (żeby nie napisać obskurna), ale to przydarzało się również w innych lokalach. Na zewnątrz miło – cztery stoły, przy każdym osiem bardzo wysokich krzeseł, nad głową markiza. Kupił mnie pomysł z papierowymi tackami. Zjedzone? To puf, wyrzucasz do kosza ukrytego pod stolikiem! Czysto i szybko, jak lubię. 4
Szymon:  Wystrój i klimat: Mnie się tam podobało. Przed drewniane stoły z wysokimi krzesłami a wewnątrz fajna antresola. Sprytny pomysł z koszami pod stolikiem ale martwi mnie ewentualny zapach w upalny dzień i owady latające wokół. Łazienka bardzo obskurna. 4

MENU
Ja: Bardzo rozbudowane. Prócz hamburgerów do wyboru hot-dogi, kanapki, pizza, widziałam nawet jakieś ciasto. Napoje standardowe, butelkowane. Tylko jedna pozycja z rybą, nie zauważyłam nic dla wegetarian. Fajnie, że można wybierać rodzaj mięsa do burgerów (kurczak, wołowina, wieprzowina), bo znam ludzi, którzy wołowiny nie lubią, a burgery owszem (taki paradoks, nie?). Wszystko ładnie opisane, ze składnikami, po węgiersku i po angielsku. 5
Szymon: W dwóch wersjach. Papierowej ulotki z suchym tekstem i cenami w 2 językach i rozbudowanej harmonijkowej książeczki z obrazkami i opisami w 2 językach. Bogato i syto. Mnóstwo burgerów, od tradycyjnego przez megawielkiesuperburgery aż po (tfu) wegeburgera z łososiem. Na dokładkę hot-dogi, kiełbaski z grilla i pizza! Tylko trochę mało napoi. 5

JAKOŚĆ (aka SMACZNOŚĆ)
Ja: Mi smakowało bardzo. Trochę bardziej słone mięso, doskonale komponowało się z – uwaga! – słodką bułką. Lubię takie połączenia, choć zapewne nie wszystkim spasują. Ser i bekon w ilości zadowalającej (i zgodnej z tą podaną w menu). Frytki za to z mrożonki. Szału nie robiły. 4,5
Szymon: Byłem początkowo sceptycznie nastawiony do słodkiej bułki w której podawali mięso. Ale to chyba na Węgrzech standard. Jednak przekonałem się do niej ze względów praktycznych – nie rozpada się jak bułka jaką spotkałem w Polsce, ale też w połączeniu z dość słonym mięsem i dodatkami tworzyło coś zajebistego. Samo mięso dobrze przygotowane choć odrobię jak dla mnie za suche. Frytki dupy nie urywały bo zwykłe a nie stejkowe. 5

CENA
Ja: Nie było drożej niż w Krakowie, choć to Budapeszt i to raczej w centrum. Opłacało się bardziej niż restauracje z lokalnym jedzeniem, a pojeść było czym! Dlatego byliśmy tam później jeszcze raz! 5
Szymon: Jak na takiego burgera z frytkami to warto wydać nawet te 28 złotych [za tego mega – przypis red.]. Brzuch pełen a jak nie to można poprawić kawałkiem pizzy za parę cebulionów 4,5

SUMA
Ja: 4,6
Szymon: 4,6
Jeśli będziecie w Budapeszcie i przeje wam się gulasz to wpadnijcie koniecznie.

DSC_0100Państwo siedzący obok nas zamówili Jack’s Giant Burgera, którego musiałam uwiecznić. 

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s