Smoothie z masłem orzechowym

smoothie z masłem orzechowym

Same pyszne rzeczy są w tej szklance: banany, masło orzechowe, jogurt i świeży sok z pomarańczy. Zastrzyk energii z samego rana! Do tego jest tak pyszny, że mogłabym go pić bez przerwy. Proste, szybkie w przygotowaniu śniadanie. Przepis inspirowany koktajlem, który podają w mojej ulubionej pijalni soków w Krakowie. Mniam.

Smoothie z masłem orzechowym:
jedna porcja duża porcja lub dwie mniejsze

  • dwa średniej wielkości banany
  • jedna duża pomarańcza
  • 6 łyżek jogurtu naturalnego
  • 1 czubata łyżka masła orzechowego

Z pomarańczy wyciskamy sok, banany obieramy i kroimy na mniejsze kawałki. Do wysokiej miski wrzucamy pokrojone banany, jogurt i masło orzechowe. Miksujemy blenderem, stopniowo dodając sok, aż do uzyskania jednolitej konsystencji (ja daję bardzo dużo soku, bo lubię pić swój koktajl przez słomkę, ale jeśli wolicie napoje gęściejsze – dodajcie go mniej). Podajemy od razu, a jeśli coś zostanie: przechowujemy w lodówce, w szczelnie zamkniętym pojemniku, nie dłużej niż dzień.

smoothie

Skomentuj

